Vad räknas?

"det är väl tanken som räknas ändå,
jag lever men väntar på smällen"
L.Winnerbäck


åhh vad mycke det finns här inne som bara vill ut, det finns så mycket jag vill klaga på, det finns lika mycket jag bara vill hylla, det finns saker jag funderar över och saker jag helt enkelt bara få ur mig, men jag har så svårt för att formulera det rätt, svårt för att få alla förstå hur jag menar när det står skrivet!


Idag har jag träffat erika, hon ska flytta till stockholm, vissa har det bra! Men det känns fel, hon har ju alltid funnits här! :)


Det handlar om att uppskatta, det handlar om att våga chansa och det handlar om att stå för den man är!


Åhh jag får vara sentimental och djup en annan dag, jag vågar inte släppa på spärrarna nu!



Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0