Spent the past five years thinking...

Idag blir det en lista för att jag inte pallar förklara dagen!

Fast jag ska genomföra en undersökning och jag hoppas alla mina läsare så snällt deltar i denna! Jag vill veta hur många av er som faktiskt har koll på vilken låt "miss you like crazy - The Moffatts" är, jag trodde nämligen alla visste det, men efter små studier så visar det sig att det nog inte är så! (eller har jag bara frågat opålitliga människor)

Dagens låt blir TNT - AC/DC för att den låten och åsums bk är fest! ;)


[x] Snott den här listan Som om jag skulle skriva en själv?
[x] Hånglat med en främling  Haha, vem har inte?
[X] Ljugit för en kompis Ajdå, det tar hårt att vara ärlig här, men någon vit lögn har jag dragit till med!
[x] Skolkat  Haha, "jag är nog lite sjuk idag?" ;)
[  ] Varit i USA  Näst efter thailand på bröllops resa så är det målet! ;)
[x] Flugit  Ohja, ett antal gånger!
[x] Spytt i en bar  Haha, i en bar på en restaurang tom! ;D
[  ] Åkt snowboard. Fasen, det vill jag göra, det är sexigt som fan! ;D
[x] Rökt en cigarett  Hm, alkoholen gör dig dum  i huvet?
[  ] Rökt en cigarr  Tack och lov!
[x] Varit full  Hm? Jaa joo, det var därför jag spydde i baren! ;)
[X] Hånglat med någon av samma kön  Jodå sååatteee, det har väl hänt! ;D
[x] Varit kär  Tro det eller ej, men Bg kan hon också!
[X] Blivit dumpad  Jaa å det var ungefär då jag slutade bli kär ;)
[x] Dumpat någon  Hm aa, för det mesta!
[  ] Fått sparken  Nej vet du vad, jag gillar mitt jobb och chifen gillar mig!
[x] Rymt hemifrån  Vem har inte nr man vart liten å bråkat med mamma?
[x] Tagit smärtstillande Jodå, tro olika samtidigt, jävla sjukvård!
[X] Älskar eller saknar någon just nu Victor mest av alla alltid!
[x] Fuskat när jag spelat spel Vill man vinna så vill man!
[x] Varit ensam  Aldeles för ofta!
[x] Somnat i skolan/på jobbet  Hm, på en stol vid diskmaskinen! tror det var min 26e vakna timme!
[  ] Använt ett falskt id  Usch nej!
[x] Blivit missförstådd  haha, det är ganska kul ibland!
[x] Vunnit en tävling   Jag har tagit guld i nån volleyboll turnering en gång! ;D
[  ] Varit med om en bilolycka  Nejtack!
[x] Haft kramp  Kramp i vaden har väl alla haft någongång vid läggdags?
[  ] Ätit ett helt glasspaket på en natt  Ohhnej, det är väl ändå lite mycket?
[X] Hatat mitt utseende  Minst en gång om dagen?
[  ] Varit vittne till ett brott  Tack men nejtack säger jag!
[x] Ifrågasatt mitt hjärta   Alltid!
[x] Varit vilse  Hm vilse i bulgarien har jag varit!
[x] Varit på andra sidan landet  Typ göteborg? ;)
[x] Simmat i havet  Åhus for lajf!
[x] Känt som om jag håller på att dö  Senast för nån timme sen, jag var riktigt kissnödig!
[x] Gråtit mig själv till sömns  Vem kan det bero på?
[  ] Lekt polis och rånare  Jag väntar tills jag är polis på redigt då va!
[x] Sjungit karaoke  Kungen, eller ja kanske Drottnongen av karaoke är jag, deffa!
[x] Gjort något med mig själv som jag inte borde gjort  Det finns en som vet vad, och vi låter det vara så...
[  ] Busringt  Good Girl!
[x] Skrivit ett brev till tomten  Man har väl varit arg för man inte fått vad man önskat sig!
[  ] Tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om  I Thailand då händer det! ;)
[x] Blåst bubblor  Alla barn har väl ägnat sig åt det någongång?
[ ] Förstört en fest  Jag har bara kastat ut dom!
[x] Åkt rullskridskor  Vi spelade landhockey i skolan när jag var lite, jag å "grabbarna"
[X] Burit pärlor På maskerad?
[  ] Hoppat från en bro  Nej, men fy vad ballt att göra det som i stockholm boogie!
[X] Ätit hund/katt-mat  Mie den jävlen fick mig att tugga torrfoder, men det smakar inte som det luktar!
[X] Sagt till en främling att jag älskar honom/henne  Ich Liebe Dich sa jag till Willy i bulgarien! ;)
[  ] Kysst en spegel  Jag gillar inte tanken på att hångla med mig själv!
[x] Sjungit i duschen  Ohhja, vilken show det är när jag duschar!
[X] Drömt att jag gift mig med någon Haha, Thailand har ju funnits i mina drömmar, solnedgång å giftermål å grejer, ja jag säger då det, en dag händer det!;D




pusshej tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0