From the outside looking in

Hemma hos mamma, hon blev sjuk, så jag fick köre henne hem från mormor, och nu kan jag inte komma härifrån :S

Nu är jag då långt ifrån civilisationen, men jag klarar väl mig!

Idag har jag åkt buss för första gången sen jag tog studenten ;) oh herregud säger jag, när jag väl tagit mig till och upp på bussen så får jag ett sms om att min fika kompis är sjuk, så det är bara sätta sig på bussen hem igen när ja kommit till stan! ;)


Dagens låt? Jaadu, det finns ingen musik spelare på denna datorn, även om den är flash, tror inte min mamma prioriterar musik när hon sitter här... Men det får bli Anthem - Zebrahead, bara för att den är bra!


Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0