This is it!

Oh herre min skapare dagen har varit i en klass för sig, först var jag hos mats sjukgymnast, vi kommerpå att det är sämre och jag måste uppsöka läkare, nog pratat om det, det verkliga målet för dagen var Lomma, KåKå och ett helt otroligt julbord! :P

På vägen ner får vi utstå Mies körande jisses, kommer vi komma fram välbehållna tro? Det gjorde vi dock och nu skulle vi gå runt å prata med försäljare, vara trevliga och verka intresserade, det funkade fint, men ungdomar som Jag Sjöbeck och Mie är väl inte riktigt där för att studera laktosfri mjölk och brieostar? NEJ! Julbordet var ju anledningen till varför vi var där, och som vi käkade sen! Korv,köttbullar, lax, sill, you name it liksom! Efter den varma maten inser vi att det igentligen inte får plats för någon ris alá malta, men detta är ju ett måste, vi går en runda till lägger upp lite smått å gott på talriken, kakor och praliner å kex å ostar fanns det till allmän utdelning, och efter detta är vi så mätta att vi inte vet var vi ska bli av, hittar snapsen, men tänker att den låter vi vara idag, det går ju inte för sig att ta en julsnaps i början på november, där går gränsen! Men herregud säger jag julmusten måste varit spetsad, för alla sitter vi och skrattar tills tårarna rinner, ingen större anledning igentligen, skrattar en skrattar alla helt enkelt, sen räcker det att tjockadamen kommer tillbaka med en kaffemugg med vad vi trodde var kaffe i, inte det nej, den var fylld med choklad och innan budskapet nått alla i gruppen startar en ny skratt attack!

På vägen ut beställer magnus så mycket han kan komma över, köper även ca 50 kg tranbär, han vet inte riktigt vad han ska med det till men det var billigt sa han, sen studerar vi KåKås lager, där fanns det hallonsylt, javisst!
Sen sätter vi oss i bilen för att köra hem, Mie kör och förklarar att sist hon körde hem därifrån hamnade hon i helsingborg, jag förklarar att jag inte vill till helsingborg och försöker förklara rätt väg hem, vi kör fel ändå och hamnar i eslöv, mer rätt är helsingborg iaf och snart sätter vi fötterna på stadig mark igen!
Tack för en superbra dag!


Jag glömde dagens låt! See you soon - Coldplay är ruskigt bra så det får vara den som gäller idag! :D


Nu är jag trött och borde totaldäcka i sängen!


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0