And i give up forever to touch you!

Ibland önskar jag att det kunde vara enkelt, att livet bara var till för att leva, att vi slapp göra egna val eller ha några känslor, ibland önskar jag att vi kunde säga precis vad vi känner och se hur reaktionen blir, blir det en possitiv reaktion är det bara leva vidare, men blir det en negativ reaktion tar man tillbaka allting, alla glömmer att det är sagt, och vi går vidare som innan!
Nu är det inte så, livet är det svåraste som finns, och känslorna styr livet, vi är rädda för att säga vad vi känner för att en negativ reaktion väger tyngre än en possitiv!


Idag har jag fikat med mamma och victor på stan, det var mysigt! Victar kommer in i en leksaksaffär och blir överlycklig när han hittar en traktor med vagnar å grejjer, självklart får jag ju köpa traktorn för att få honom där ifrån :O Är jag för snäll kanske?
Ikväll är det film, får ladda upp nu asså, det kommer bli spexat!  :)
 

Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, är så trött på alla mejl och koder.
Jag vill ha dig här och påriktigt inatt, och suga liv ur din halspulsåder


Dagens låt var det också ja! Gotta be somebody - Nickelback för att den är asbra, och för att den inte får mig att bli semtimental deppad!



Jag saknar dig?


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0