Suck!

Nu mina kära vänner ska ni få en förklaring till varför jag har saker som ni så snyggt kallar skit i min bil! Jo för att OM jag skulle få punktering utanför kronofågel kl 22 på en enormt kall kväll, så kan det vara ganska bra att ta på sig dom gamla snickarbrallorna för att inte bli skitig och frysa ihjäl, eller den tjocka tröjan kan vara bra även den för frysa delen! Men det är ju bara OM det skulle hända!

Jävla batterisladd som inte funkar dessutom! Imorgon är det jag som lägger på viterdäck, därmed basta!


Nu är jag bara irriterad så det blir inte mycket mer än såhär!


det blir en snabb dagens låt Seasons in the sun - Westlife, för den hörde jag i bilen innan å jag pallar inte tänka på en bra låt ör jag är arg:P


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0