Scones och Brownies

Jag måste vara den ultimata sambon! Igår efter idol, innan omröstningen blev jag sugen på att baka, och så blev det också, lagom tills dess att det rikstäckande hjärnsläppet visade sig, och anna bergendahl röstades ut ur idol, så var mina brownies klara, det luktade jättegott i hela köket och dom smakade förståss skitgott också!
Och nu imorse när jag gick upp hittade jag bara ost och smör i kylskåpet att ha på mackan, och vad passar bättre till det än scones?! Ingenting faktiskt, så jag ställde mig och bakade scones på morgon kvisten, men det fanns ingen hemma som kunde vakna av den enormt goda lukten från köket, så jag fick äta scones själv! :(  Jaa jag säger då det skulle det finnas möjlighet så hade jag klonat mig själv och flyttat ihop med mig!

Det är förövrigt skönt att vara ensam hemma, i huset :) Inte ett ljud, och det är stort och mysigt, skulle jag haft en bra bok skulle jag tatt ett bad, så nu får det snart bli en dusch istället!


Och så måste jag säga att det handlar om händerna, det syns på händerna, direkt! det är bara så helt enkelt!


Dagens låt är det backstreet boys som bidrar med, "what makes you different" och detta är för att den är med i "en prinsessas dagbok" den enda filmen jag kunde hitta på tv, och därför tittar på nu! Och jaa låten är ju gullig också!





Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0