Poker face!

Jaa mina vänner, dagen i ord?
Jag vaknade vid tiden som kallas middag av vanliga människor, för mig var 12 morgon! Frågar min kära vän matilda vad som ska ske under dagen, jag tänkte på en av våra berömda road trips, men icke, dagen vigs åt IKEA! Där ihandlas det ena med det fjärde, och johanna, jessica och matilda blir helt klart sugna på att flytta hemmifrån, mitt hem kommer vara absolut skitsnyggt!
På hemvägen kör vi inom mammas place, lämnar av lite grejer där å myser med victor, när vi skulle gå fick vi alla två pussar var, det var snällt av han! :D
Väl hemma bestäms det att Step Up 2 The Streets ska ses, å jisses den är bra, den är snygg å den får en att sitta med munnen på vid gavel över hur otroligt duktiga dom är! Jag skulle vilja kunna dansa! Lär mig är du gullig? ;D

Nu är jag parkerad i sängen med datorn i knäet, det bästa må jag säga! :D Funderar på om jag ska lära mig någon ny lovesong på gitarren, men jag tänker att det får räcka med För Dig av Lasse W sålänge!

dagens låt är en knepig situation, det står mellan Womanizer och Low, men jag tror den senare dra det längsta strået, kolla in videon : Low - Flo Rida se filmen säger jag bara!


Dagen till ära lägger jag även upp en bild på puddingen i filmen!






Over and OUT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0