Plektrum!

Såhär på kvällskvisten, ca en timme efter det jag sagt att jag ska sova så började jag leta efter ett plektrum för att få fram det finaste ljudet som nu är möjligt på min charlie, och jag lovar, jag har säkert haft 20 plektrum minst, men nu hittar jag inte ett enda, jag får köpa nya, och vi tackar för att dom knappt kostar något!
Men i jakten på ett plektrum hittade jag min älskade plattång och annat spännande som var med i bulgarien, detta måste mormor ha städat undan när hon städat mitt rum, och senil som hon är glömmt bort att hon städat undan det! I vilket fall så är räddningen här, och jag kan nu platta håret igen! :D

Dock är det knappt lönt för snart/nu är det vinter och då blir håret elastiskt, och stoppar men en mössa på huvudet, vilket jag ofta gör, så ser ju håret ändå ut som ett helvete när man tar av den, jag får väl platta håret när jag ska göra något kul!

Idag/imorgon är det även den 24 november, en månad kvar till julafton och jag har inga som helst pengar, och inga som helst julklappar är inhandlade! Tur att mina syskon är så otroligt glada över att ha mig som syster så dom inte behöver några klappar! ;D

Jag tänker att näste helg är det första advent, det är alltså helt tillåtet att börja lyssna på julmusik om så önskas, så var på er vakt, det kanske kommer en jullåt som dagens låt inom det närmaste! ;)

Dagens artist är fortfarande Christian Kjellvander med tanke på att jag inte somnat än så är det fortfarande söndag för min del! Men han kan få en låt att sjunga idag också om han vill, Homeward rolling soldier får det bli, den är bra som fasen!


Kolla här, något har även gjort mig på aningens bättre hummör och detta har resulterat i ett längre blogginlägg, visserligen lika meningslöst som alltid, men jag gillar det!


Over and OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0