Mässa

Igår tittade vi på film, och med tanke på att det tog nästan två timmar för oss att komma till videomix (ok, hemmakväll då) och ytterligare en stund innan filmen kom igång blev det ganska sent! så inte förräns halv två låg jag i min egen säng redo för sömnen!
Kl sex imorse ringde min klocka, dags att påminna mie om min snygge skjorta på jobbet! hon hade totalt glömmt bort det, så det var tur jag ringde! Jag somnade om och nu är jag vaken igen, tjugo över nio, fy fasen, det är tidigt och jag ser att hela dagen kommer rinna iväg!
Mässa på yllan idag, å sen blir det "fotbollsgala!" ikväll, spännande värre!:D

Med tanke på min hektisaka dag så hörs vi förmodligen imon igen! ha det bra! :D

Dagens låt är Just dance - Lady GaGa för att den är bra som attans fortfarande!


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0