It's killin me!

Knäet repar sig, och jag är glad för det, värre är det med magen, och jag måste säga att jag helt ärligt faktiskt är livrädd, för som mamma sa, "går det hål och du inte har koll på det så kan du dö tillslut"  Just nu har jag rackarns ont, men det är bättre att bara stänga av och låta bli att tänka på det, då slipper jag inse att jag kanske inte alls är på rätt håll!

Mamma ringde mig imorse och frågade om jag hade käkat frukost, pucko tänkte jag, jag sa ju till henne att hon väckte mig.. I vilket fall så kom hon och hämtade mig, och vi käkade sen frulle på fantan :D Sen var vi en vända inom Åhlens, dom har ju julgrejjerna framme och det gör att jag smått får panik!

Igårkväll var jag social för första gången på länge, matilda och jessica kom och hämtade mig och vi tittade på idol och en kärleksfilm och skrattade åt saker som man bara förstår om man har gått i skolan ihop i 3 år! :D Det var skönt som fasen, och jag uppskattade det enormt!

November är månaden då det händer grejjer! min sjukskrivning är slut när denna månaden är slut, en ny tatuering är inplanerad, och även min otroligt snygga tandställning åker denna månaden, lite tråkigt faktiskt, den har liksom snarare hjälpt mig än stjälpt mig när det gäller raggen ;) Jag säger då det att man blir ensam sen man har fått tandställning är bara en myt! ;) I vilket fall så är mina tänder nu otroligt raka och det är ju snyggare! :D Victor fyller helt otroliga 2 år också, vad köper man till en tvååring i present då? 


dagens låt var det också ja.. jaa det får bli Bounce - Sarah Connor, mest för att videon också är ball!

ha de fint! 
Over and OUT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0