it can only make you stronger!

Idag har det varit soft, först up och till mats, där var det hårdträning på armar och mage, han tycker jag har kroppen för att kunna styrketräna, och det betyder ju att jag kan få en riktigt snygg kropp, jag ska kämpa vidare på det spåret!

sen har jag vilat hemma hos louise, och när jag kom hem vid fem idag så la jag mig på sängen och här har jag legat sen dess, ska snart hämta tvn och bära upp den hade jag tänkt :)


det får bli två stycken dagens låt den första är Live ones - Christian Kjellvander, för att låten är bra, och för att jag vill vara i mariestad nu!
den andra är helt nytt för mig, angels on the moon - Thriving ivory, skitbra!

Bara för att jag inte kunde hitta christian kjellvanders låt på youtube får ni härmed en live verision från en tidigare dagens!







Tack för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0