I know why you're cryin'

Jag tänkte göra det enkelt för mig och helt enkelt bara förla exempel å lägga in en låttext, men icke så nicke, jag är kissnödig så det blir ett vanligt inlägg ändå!

Jag har bytt till vinterdärck idag, jag har även plockat av tandställningen! Surpise liksom!

Jag ska imorgon/senare idag vara hos mats-sjukgymnast kl 8

Jag kan spela Save Tonight - Eagle Eye Cherry på gitarren, dedicated to Matilda Larsson! ;D Men jag får inte spela gitarr tre på natten, det har mormor sagt! ¨Save tonight är också dagens låt, pallar inte göra den "clickable" så ni får checka youtube.com

Jag ska inte sitta uppe för länge och borde därför sova nu!

Jag har börjat varenda mening med jag

Det heter SF PUNKT SE !



Puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0