I found it wont be the same!

Jag är så otroligt trött att det är galet, kanske borde jag börja lägga mig i tid?

Jag blir snart galen på alla dessa mejlen man får, erbjudande om än det ena än det tredje, aldrig något intressant, och jag är oftast inte intresserad av allt datorn kan ta reda på till mig, är jag kär? är jag överviktig? är jag smart? nej spar mig är du snäll, vill jag veta så finns det andra sätt att ta reda på det faktiskt!

Nu sitter jag här med en kopp teé och försöker komma på hur jag ska dricka den på ett smärtfritt sätt! Det går sådär faktiskt, väntar på att det blivit lite jummet :P Men den poetiska inverkan dåligt väder och teé vanligtvis brukar ha har inte infunnit sig och därför blir det inte bättre än såhär! Det enda poetiska som kom upp i mitt huvud hamnade om ämnet kärlek, men det är bäst att låta bli, för det kan man ju älta i oändlighet!


Ave Maria - Beyonce, bara lyssna när hon sjunger "i found heaven on earth, you were my last my first, and then I hear this voice inside..." "you are my heaven on earth, you are my hunger, my thirst, i always hear this voice inside..." det är enormt, finns inga ord!


Tack för idag, och länge leve mångfalden!


Out helt enkelt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0