Got hit by a train

har partajat lite lätt ikväll, sanning och konka och med andra ord spelades, senare var det utgång, class var grejjen, gratis inträde och garderob:D Love spelade, mys på det! Jag träffade jessica och jag träffade Sara, å såg en massa annat folk :D Härligt å komma ut liksom!

Å nu ska jag tala om för er varför det är bättre med alkohol i kroppen när det är fest! För det första så dricker man sig själv assnygg, för det andra så är det lättare att visa sexställningar på konka med alkohol i kroppen, och sist men absolut den allra största anledningen, när man har en lite högre promillehalt i blodet än normalt är det mycket lättare att gå å lägga sig med allt hårfix utan att bry sig förräns på morgonen, är man nykter så klarar man inte av att gå å lägga sig med hårsprej å det ena med det fjärde!

Å nu ska jag förklara varför det är bättre att inte dricka på fest, man inser att man inte är assnygg, å håller en lite lägre profil, är man nykter har man huvet med sig och kan filma när dom mindra nykra människorna dansar sexiga danser för varandra ;D Man tar dessutom tag i att borsta ut allt sprejet ur håret på kväller redan, och slipper det morgonen efter! Man kan dessutom KÖRA hem till sin egen jättesköna säng! :D


Japp så varsegoda för detta totalt meningslösa inlägg, dagens tredje förövrigt, hoppas ni är glada och så!



Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0