Godmorgon!

Igår var jag och åt med Wayne, det blev på bunna med tända ljus och annat mys, det var trevligt å träffa honom igen å snacka lite skit, vi gratulerar Wayne till lägenheten och välkommnar honom till stan med öppna armar!

Senare blev det datorn och då menar jag verkligen lite senare, jag gick å la mig ungefär när jag brukar börja jobba, verkligen inte mig emot, mendet var inte så spexat när mormor dönar in i rummer å säger att det är dags för att städa, jag är trött, å ska jag då kunna städa ovanpå allt? Oh NO! Naje det får helt enkelt bli högsta volym på datorn å så städa fort, för då har jag tid över till annat roligt som tex... hrm ja just det?


Idag blir det ett par dagens låtar, och det är för att jag inte kommer komma ihåg låtarna om jag ska dela upp dom på olika dagar! Men dom är värda att lyssna på, och dom kommer idag gå några extra gånger under min städning!
först å främst har vi Forever med Kiss, för att låten är bra och jag älskar början på låten!
Sen har vi gamla godingar som Rocksteady love och Hello Hey med victoria silvstedt från den tiden då hon var snygg och så har vi självklart You got med systrarna Graaf man blir glad helt enkelt!


Nu kallar frukosten på mig, eller ja inte frukosten utan den som gjort frukosten kallar, så jag ska genast rusa ut i köket och äta, ha en bra dag!


Over and OUT


Kommentarer
Postat av: terry

ÅH! du kom ihåg, kiss också. ;) nu jävlar!

2008-11-04 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0