Finally i figured it out!

Nu ska jag förklara för er, att ofta så är det delar av en låttext sm jag har som rubrik, som oftast är helt oberoende av vad innehållet i texten är baserat på!

Med det sagt ska jag säga att jag har varit uppe tidigt å tränat idag, snart kommer jag vara fit igen! :D Å sen var jag hos tandis igen å fick en lös tandställning, så nu kan jag själv välja när jag ska vara snygg ;D

"You are so sexy my love you got me trippin' over my tounge and i cant say what i mean but i mean it when i say that i fell so hard for you that it broke my heart in two"
"like a junkie to a rush i trade my moma for your touch, oh whait that might just be too much well i'll do anything but that"
"so far beyond my imagination"

Dagens låt? Everybody - Sister Hazel

Jag ska köpa en almanacka, för att jag har slutat skolan nu å då kan det vara bara att ha i väskan som jag använder så ofta, och med tanke på att man har så mycket att göra som sjukskriven så kan det vara bra att ha någonstans att skriva upp allt! Öhhh? eller inte kanske? jag ska iaf köpa en för att det kan vara kul!


Jag ska skriva en låt och spela in musikvideon till den i en kyrka! ;D Jag ska bara komma på vad jag ska skriva om ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0