//

Aldeles för lite att göra för att uppskatta det, så sant som det är sagt!

Idag känner jag mig sådär otroligt djup och fundersam, vad är på riktigt och vad är inte, vad är meningen med livet, och vad ska man orka lägga energi på och vad ska man inte?
Idag är jag stark, jag skulle kunna ringa honom och be honom dra åt helvete, be honom inse vad fan det är han sysslar med, och säga att jag aldrig mer vill se honom, eller höra något ifrån han, någonsin igen! jag klarar mig bra ändå, och vem fan vill ha en pappa som ändå inte bryr sig?


Det blir dagens artist idag och inte dagens låt, Christian Kjellvander, det är enkelt! mest för att du är söt och för att det är bra musik!

 
Ge mig en kalldusch och väck mig till denna dagen påriktigt!


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0