Cause i just dont wanna know!

Idag gick jag upp vid halv elva, förvånansvärt pigg med tanke på att det blev sent igår, också!
Det var mats som jag var hos, lite lättare träning där då:) och sen var det hämtade jag Louise och Resi på fantan och vi körde mot rusta, shoppade lite och sen blev det julpynt för fulla muggar :P

Nu på kvällen har jag varit på träningen, det var spännande på nått sätt :S

Nu är jag trött, och jag ursäktar verkligen intresse nivån i mitt inlägg, men mitt liv börjar fyllas nu, och det är svårt att hitta tiden!

Dagens låt blir All I want for christmas is you - Mariah Carey, för att den är på hjärnan efter dagens julpynt!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0