C, Am, Dm, G

Nu är jag galen på allt vad ackord heter, när jag försöker spela så blandar jag bara ihop alla, bäst jag låter charlie vila lite! Nästa projekt är dock Söndermarken med Lars Winnerbäck, för den är enkel, jag ska bara sluta slå knut på tungan när jag ska försöka säga till mig själv vad det är jag ska spela :D

idag är det söndag igen, ligga hemma och titta på film? javisst! men jag har redan sett alla filmer jag har hemma så jag funderar på om jag kanske ska försöka tvinga mormor att köra mig till stan så jag kan hyra ett gäng :)


Dagens låt nr 1 är 100 years med five for fighting, för att den är asbra på högsta volymen när du sitter i bilen! :D
Dagens låt nr 2 är För dig med kungen! här har ni förklaringen till varför:

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig

Jag är hög nu sen den dagen när du kom
Ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
Med dig, med dig, med dig




Over and OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0