Best i ever had

Är det kväll nu? Bra, för här kommer det väl genomtänkta inlägget!


Någon borde verkligen komma och rädda mig för mig själv, för snart kommer jag vara en fara för mig själv! Jag diskuterade min otroliga otur innan, ett avslitet korsband, en mindre lyckad operation med uppkomst av blod och metallätande ilskna bakterier, sår i magen, fem avmagnitiserade bankomatkort, ett avmagniteserat ica kort, en dyr reperation av honey, punktering x2 för att bara nämna något! Jaa men så sa min vän att det måste ju vända snart! och det måste hon ha rätt i, och jag förklarade att det gäller att se något bra med varje motgång, så jag är glad ändå :D

Idag när jag var och handlade på maxi, så glömde jag var jag parkerat Honey, det måste finnas något som gör att man lättare hittar sin bil, om man blir av med den på parkeringen såhär! Undrara om par har sånahär problem? Jag menar den ena månse ju iaf komma ihårg det? Jag måste gifta mig snarast så jag slipper dethär dilemmat!



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0