And you will allways be..

Dagen idag har vat spännande! Först frulle på fantan, tog en penna för det är 10år jubileum!
Sen var det Sjukgymnasten, mycket roligt idag, med snack om framtiden, ett stort hus i thailand (med tanke på att jag ska gifta mig där) Å vars ett rum till alla i gänget, stort nog så alla kan ha en respektive där, en bil till varje par å jag pröjsar allt med mina pengar! ;)
Sen hem till louise å käka kylling, stekt potatis å beasås, GOTT! Sen vidare till ej omnämda ställen, lämnade louise på subban, sen åkte jag och hämta HONEY, nu är jag typ fattig, men det är hon värd! :)
Hem och lämnade honey, sen kom Wayne å hämtade mig, in till stan, käka en macka på subban å sen en chai latte på bunna, synd att bunna inte ligger mer centralt, som tex Bagels, det hade varit mer spännande, i vilket fall så ska jag bli waynes personliga inredare å det ska bli skit kul, hans lägenhet kommer se ut precis som jag vill ha den:P Å så ska jag få en nyckel också, å så ska jag ha maten klar när han kommer hem, herregud vi kommer vara som ett gift par utan allt detdär "vara tillsammans" ;D
Vi diskuterade världsproblemen över våra lattar, jag förklarade för honom att jag redan har planer på att hamna i historieböckerna efter det att jag gift mig i thailand, han sa att han skulle stötta mig fram till den dagen vi insåg att det inte skulle funka, han lovade även hjälpa mig med julgransbelysningen! Toppenkille dendär Wayne, å han är till salu, är det någon som vill ha han? ;)


När jag kom hem frågade lotta mig om jag ville komma å hälsa på, så jag tog honey å hälsade på, det var trevligt!

Imon ska jag på julbord!


Dagens låt är lite av en request, det är Eternal Flame - The Bangles, fast med en twist, tänk er louise p i en indian peruk, lite på örat uppe på en stol på en avskedsfest, ni som var där vet vad jag snackar om, och till er andra måste jag beklaga att jag inte kan lägga upp någon video på detta, för det var helt klart spännande! ;)



Over and OUT

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha ja de va en syn för ögat de :)

2008-11-13 @ 18:44:35
URL: http://bumlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0