vi är svenska fans allihopa!

Imorgon smäller det, en av få dagar det är allmänt accepterat att vara full vid 12, skattjakten är ordet, och jag är mer än glad om folk man känner kommer och hälsar!

Imorgon är också dagen D, domedagen, vi är stekta om vi inte gjort klart allt som har med skolan å fgöra för kl 10.00 sätts betygen för årskurs 3 eleverna på Österäng! Jag har precis skickat in den helvetes Naturkunskapen, efter lite svordomar över varför in i bänken vi måste ha något så löjligt som Naturkunskap, kom jag fram till att det inte räddar mig ur knipan, så jag fick helt enkelt ta mig själv i örat och göra det som är bäst, Läxan, ungefär ett halvår sent, men vaddå sån är jag och har alltid varit!  I mitt stilla sinne kommer jag dock ihåg att jag i lite yngre år, var ett självbenämnt Geni tillsammans med Viki, och jag får bara hoppas att det visar sig på betygen! ;D 


efter nogranna beräkningar, så är det jag som spelar fotboll nästa säsong! och på tal om fotboll, så har jag hämtat mina träningsdressar nu, en mjukis å en vind, röda å fina och det gillar vi!:D


Ge oss nu sol imorgon och gärna en kram eller två! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

USCHGGGG!

Våra betyg sätts på fredag men jag får till måndag på mig med en uppsats. FAN

2008-05-27 @ 22:05:37
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: mie en vuxen i mängden

ta de lugnt me spriten o hör av dej johanna :)

2008-05-27 @ 23:27:01
URL: http://mie.blogg.se
Postat av: louise

mmm... du fick lite mer än så va? :)

2008-05-29 @ 23:36:01
URL: http://bumlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0