Tyskland :D

Söndag, dagen efter Tyskland :D

Jag började jobba kl 2, det var inte det bäste jag gjort på länge, johan sa att jag var trött för jag var tyst :P Tjugo i sex var det jag som bytte om tog på mig linserna, och kamma håret 06.00 infinner sig Majsan Louie och Pilla på Fantasi och vi kör vidare till stora torg för att hämta Maggie, för där stod han å väntade, sen bar det av, förste delmålet på resan var Helsingborg, och det blev jag som körde första sträckan, väl över i Danmark tog majsan över och körde till rödby där färjan tog oss till puttgarden och BORDERSHOP :P Efter serious shopping på ett ställe som kan skapa allvarliga alkohol relaterade skador, eller bara en sjuhelsikes god/bra sommar, så tog vi bilen hem igen, maggie skulle igentligen tagit Danmark, men eftersom han höll på att somna vid ratten efter 4 mil, så tog jag Danmark, Louie fick sedan ta över i Helsingborg och vid 20 tiden var det vi som var tillbaka hemma igen :D
 
Jag får tacka för en trevlig tur!

Nu är det kvällen innan sista veckan på praktiken påbörjas, det är går fort :D




Puss å kram

Kommentarer
Postat av: louise

tackar för en suverän dag bg :) de får vi minsann göra om igen!

2008-05-21 @ 14:24:00
URL: http://bumlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0