@ kapellgatan

Jomen, det är på kapellgatan jag tillbringat två kvällar i rad nu med Mie, Louie, Majsan, Ida, Pilla, Helle, IM (dansken), första kvällen va de film, andra kvällen var det eurovision, mucho trevligt, och skönt att umgås med lite andra for a change :D Jag gillar vart livet är påväg helt enkelt!

Två veckor kvar till studenten idag, det är stort, men jag är inte den första som tar studenten så det ska nog gå bra :D

Snart har tre veckor på Duvamnders passerat, inte dom roligaste i mitt liv kanske, och är det såhär jag ska leva mitt liv så ändrar jag bana, nej jag får gifta mig med Usher, bli rik, och gå alla utbildningar som jag känner för :D


Jag saknar lite kramar, det sägs att man mår bättre av det :)



Puss å kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0