Jasså?

Om jag någonsin ska bryta mitmin livstil som singel, så kommer det vara för att jag ska gifta mig med Usher! Hm han är het! Meen, får jag inte honom, eller möjligtvis Chris Brown, så ska jag leva som singel resten av livet! ;D

Idag har jag letat skor till min balklänning, jag har också insett att det är typ det svåraste och jobbigaste jag gjort på evigheter, och jag skulle hemskt gärna gå till balen i mina favvo jeans en skön t-shirt å mina vita sneakers men nejtack det ska vara klänning å fina skor å väskor å smycken å grejjer :S

Louie ska nog följa med mig imon till randiga rutan, så jag kan fixa till min klänning lite, det tackar vi för, ibland vill man inte vara ensam :D

Nu ska jag sova, tack och lov!
Jag gillar er!


Puss å kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0