Heaven

Ringde bossen innan, Johanna är befriad från jobb, en FREDAG! detta betyder Grand! Men jag börjar tappa stinget nu, inte särskillt possitivt snack runt det hela och allt måste planeras, man får ta det som det kommer funkar det inte? so what, det löser sig alltid? 
Tror jag kommer ihåg nu varför jag är ute så sällan på fredagar, lördagarna är lättare!
Känner för övrigt att dra till kingan i hlm en dag, det verkar soft, men jag umgås bara med anti hässleholmare så jag sätter mitt hopp till emma : )

Jag är på bra hummör, så låpt mig vara det också!  : )



Love is all that i need!


Kommentarer
Postat av: arbetskamraten (fast på subway)

skönt att veta att du kom him :)

2008-05-03 @ 19:29:27
URL: http://bumlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0