Attans

Attans, Rackarns och Tusingen det är roliga ord och jag gillar att säga de, bara för att liksom :D

Hm jag har lite smått dubbelmoral, hatar folk som aldrig uppdaterar bloggarna, men va tusan, de gör inte jag heller :P

Helgen har varit trevlig, fredagen började med käk och chill på house of bagels, vidare till mies lägenhet och balkongen, som förövrigt ser ut som ett ungdomshotell på typ canarieöarna, men ändå, johanna får sms Gratis inträde på grand, och hela gänget (Louise och Mie och grannarna) kommer härmed in gratis på grand och där vi sedan hade sådär trevligt för vi var i nyktert tillstånd, jag var ju tvungen att infinna mig på jobbet kl 02, den jobbigaste natten jag någonsin varit med om, när jag stämplade ut hade jag varit vaken och i full gång i ca 28h varav ca 15 av dessa innebar praktik och arbete! Det var bilförden hem som skrämde mig mest, kunde knappt hålla ögonen öppna, och jag tackar gudarna att det inte var fler folk på vägarna!

Kl 12 var det jag som skulle infinna mig på fantasi, men när emma ringer för att fråga var jag var visste jag inte ens var jag hade röven, men på ett underligt sätt sätter jag mig än en gång i bilen, (trötta förare borde förbjudas) och när emma tagit över ratten på fantan så är det vi som drar ner till stranden och spenderar resten av dagen där!

Andra halvan av helgen har jag varit hemma hemma och gosat med brossan, han är bäst!

NU ska jag sova på hög nivå, ok att jag somnar på jobbet men när man är på praktik ska man vara pigg och på tå, varje dag är en ny prövning!


Ska på bio snarast, "What happens in Vegas" är målet, någon som är sugen på att se den med mig?? :D


Puss å kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: maaatilda. Din bästa vän ;)

Jag VILL se !

2008-05-12 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0