Over

Nu skiter jag i vilket, ny bryr jag mig inte om så alla skulle veta det, men snart är det nog, snart får det räcka, tydligen verkar jag otroligt blåst och lättlurad att man kan dra en riktigt dålig lögn, rakt till mig?

-Ja det går bra jag ska jobba i stan hela dagen imorgon
-Bra, då kan du ju komma och hämta mig imorgon bitti, vid 07.30 tiden?
-Jaa, fast jag hade ju ett möte där direkt på morgonen, fast vi kan fixa det vid 10 tiden kanske?

men för fan, du jobbar i lund, jag vet att det tar runt en timme att köra dit, och sen var det möte, ja sen tar det ju en timme hem igen, år du på möte där nere klockan åtta, jaa då är du väl för fan knappt ens hemma till 10, och när ska du då hunnit fixa mina grejjer, för dom skulle ju vara klara till 10?  Nej, jag är kanske inte sveriges smartaste tonåring, men jag är väl inte född i farstun heller! 

Att ljuga mig rakt upp i ansiktet är så sjukt dålig stil, och det bevisar bara vad som är sanning, att vi inte har betytt mer för dig under de senste 10 åren, och du har INGENTING att skulla bort det på, vi är dom som ska betyda mest i ditt liv, du ska göra allt för oss, sätta oss i främsta rummet, och inte nån blåst brud som har dig lindad runt lillfingret och kan få dig att göra vad som helst! Gifta dig? vad fan är det för trams, och dagen efter min student? respekt, vet du vad det betyder, eller du har inte hört det ordet innan?

Och hur du kan uppfostra två så härliga barn är för mig ett under, men fortsätter det som det är nu, så kan jag se båda sitta i ungdomsfängelsen och fyllecellar, stå bakom skolan och röka, och slå ner "tönten" på skolan, jag känner ett så stort ansvar, och skulle jag ha mod till det så skulle jag ta dom båda två och flytta dom hem till mig!



Skärp dig, ta tag i ditt liv, lägg ner lögnerna, sluta drick som en annan alkolist, be om förlåtelse och börja bry dig, det är allt jag begär, skulle du inte kunna göra mig denna enda tjänsten, så ska jag ALDRIG be dig om något mer!

Kommentarer
Postat av: Louise

vad hander Johanna?

2008-03-11 @ 14:21:53
Postat av: mie

johanna behöver du en snackprommis elle nått e de bara o slå en pling ! hoppas de blir bättre...

2008-03-11 @ 16:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0