Det är en fråga om vilja!

Det är viljan som gör något roligt, du kan inte åka någonstans, tex på en fest, och ha roligt, om du inte ens vill åka, men vill du åka, så kommer det bli roligt, det kvittar vem som är där eller vad ni gör, vill man så blir det skojj!



Jag har fått en knäpp i huvvet, jag saknar jobbet, och jag KÄNNER FÖR att baka wienerbröd, tro det eller ej, men det är något galet med mig! Jag känner för att baka wienerbröd för att det är kul, inte för att det är gott, jag äter det inte ens ju! Och KUL mina vänner, det är något som jag inte förknippat wiener med innan, det har mest vatt stånk och stön, såå, det känns härligt, att äntligen tycka att det jag faktiskt utbildar mig innom är kul! Jobbat har jag inte gjort på två helger efter denna, tråkigt som fasen, och jag saknar det inte för att tanken på att inte tjäna pengar gör mig galen, utan för att jag tycker nog om att jobba, gå upp vid 3 på morron och köra till jobbet, är faktiskt roligt, och det är något jag längtar efter!   Jag tror nog jag kan läsa dina tankar redan innan du läst detta "Hon måste slått i huvet, hon är ju sjuk" men icke så nicke, det ÄR KUL!




Jag brukar säga till om flesta att skita i det när det är något/någon dom stör sig på, bara släppa det, och det brukar jag själv leva efter också, men denna gången går det inte, och det blir bara värre för varje gång, och för varje dag som går, hur faaen ska jag klara detta? :o 


Imorgon åker jag till Stockholm, och jag kommer sakna sara svinmycke, sara är en såndär bra vän som alltid finns där när man behöver det, som man kan ringa till och prata med, om ALLT och som förstår vad man menar, man får ett ärligt svar och man får veta att man inte är sådär dålig som man känner sig! När man umgås med Sara kan man räkna med ett och annat galet upptåg och mycket skratt, hon är en sån människa det lyser om, och jag är såå glad över att jag har fått möjligheten att lära känna henne!
Sara, du är underbar, och jag älskar dig vännen!






Puss och Kram Skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0