Trött

Hm, det skönaste som finns är att försova sig, synd att jag inte kan göra det bara, nej, det är upp 03.30 när klockan ringer för att en halvtimme senare efter påklädning, frukost, tandborstning, och en biltur infinna fig på jobbet! Tänk om jag kunde vinna 150 miljoner, då hade jag försovit mig imorgon!

Passa busungen imon, tack och lova att jag inte är äldre och inte har någon press på mig för att få barn, för om ungen blir som han så ska jag sälja den, inga barn än på några år för min del!! Fast sen så fins det ingen i hela världen som jag tycker om mer än Victor, så jag ska inte klaga!


Måste tacka alla underbara för att ni ser att jag är samma ändå! Tack för att ni finns!





Pusshej, over and OUT

Kommentarer
Postat av: Erika

du är alltid samma person för mig! <3

2008-06-24 @ 23:47:51
URL: http://ewika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0