Skruvat??

Usch detta var längesen, men jag har inte kännt för å skriva innan , så jag har skitit i det! ;D

Idag har vart en jobbigt dag, först förlorar sverige mot ryssland igårkväll, nederlag så det smäller om det och sverige spelar så otroligt dåligt att det är bara rättvist att dom förlorar!

Sen gick denhär lagen igenom, den om att regeringen får overvaka alla mejl, telefonsamtal o liknande, vart är vi påväg, ska vi inte få ha lite privatliv, eller är det meningen att vi ska dela med oss av det också? Jag har väl inte några hemligheter som skulle skada samhället, planerer inga större terror attacer eller så, så jag har verkligen inget att dölja där, men jag har ett privatliv, och skriver jag ett mejl eller ringer ett samtal till en person är det för att jag vill bara den personen ska höra det! Nej ner med detta!!

Förövrigt fick jag höra på radion imorse att homosexuella inte får lämna blod eller donera organ, löjligt!! Dom är människor precis som alla andra, ingen somhelst skillnad, och varför dom inte skulle kunna få göra en sån otroligt bra grej är bara löjligt! Det finns väll ingen människa som skulle tacka nej till ett hjärta om man behövde ett för att överleva, vems kropp det än suttit i?

Och det har varit galet mycke på jobbet idag, 9h riktigt hårt arbete med otroligt mycke stress, och folk borde lära sig att beställa sina jävla tårtor i tid! Starka ringde och skulle ha tårta, "javisst" varade jag, 70 personer skulle dom ha till, jo men tjenare, kyss mig någonstans?? Men snäll om jag är gör jag deras tårtor, och jag räddar även någon Amed s födelsedagskalas genom att slänga ihop en tårta till han också, sen var det stopp, efter att hittat konsentrationstanten på alla fyra bakon disken, letandes efter sina mynt, och efter lagom mycket dreglande över den exakta kopian av Christiano Ronaldo som var på Fantasi och jobbade från kl 6 till halv ett, så inser jag tt kroppen behöver sova, så ag drar mig hemmåt!

Inser påvägen hem att vindrutetorkarna på bilen är pajj, stackars Honey, jag vår nog prata lite mer kärleksfullt med henne, annars lär hon väl lägga av helt! Eller det är kanske bara protest mot min skönsång på full volym, fast å andra sidan, vem uppskattar inte min sång?? ;D

NU ska jag köra å laga bilen!


puss å kram ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0