Ny vecka

Midsommardagens kväll spenderades i venestad, det var trevligt, tror jag, efter att Mary Jane gjort mig till en helt ny människa, var jag inte riktigt kapabel till att hålla koll på mina handlingar, insåg att det var bäst att lägga sig ner, och det i knäet på fruarna, så under en filt fick jag uppleva en kall kväll, särskillt social var jag väl inte, men jag skyller det hela på Mary Jane, som tur är så är det slut mellan oss nu, och jag kommer aldrig återuppta kontakten! ;D

Söndagen var chill, lita passande av Victor som numera tror att alla tjejer med mörkt hår heter Mie, gulligt av honom, men så är inte fallet! Det enda sättet att få tyst på knytet är att sätta en napp i munnen på honom och spela lite gitarr, då blir han snäll som ett lamm!
Mamma kör mig in till stan där jag först var med om en lägenhetsvisning hos Louie och sen gick jag och mie en prommis, snackade om det senaste, det finns mycket på ämnet rundan var lång! Avslutade vår friskis runda med en middag på Donkan tillsamans med Fruarna och Majsan, efter donkan var det film som gällde, och även godis för dom som kände att det behövdes!
Bums isäng på sena kvällen, jag skulle faktiskt jobba!


Efter jobb i 5h åkte jag hem å gick å la mig, blev hämtad av "gitarrläraren" och åt ännu en varrierad kost på Donkan, vidare hem till lärarn' för lite gitarrspel och efter skuts tillbaka är jag nu här, bums isäng snart, jobb imon också, det bjuder på diverse smaskigheter som grodor morotskaka chokla'bolls smet mm



Puss å kram over and out!

Kommentarer
Postat av: mie

viktor han e en klok kille :)

2008-06-24 @ 18:49:26
URL: http://mie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0