Läslus!

Har fastnat totalt, en en bok, eller ja två är väl rätta ordet men den ena bokens 207 sidor med mini text är redan utlästa och jag är halvägs in i nästa! började läsa i förrgår... Fast som sagt! Vad gör jag när böckerna är slut?? :O

Har även vatt oroligheter på jobbet, missförstånd och liknande orsakar det hela, och nu är förhoppningsvis det värsta löst, men jag måste medge att jag har aldrig kännt mig mer ryggradslös eller oförmögen och ångerfull som jag gjort idag,  senaste gången var dagen efter skattjakten, och jag LOVAR att inget av det kommer någonsin hända igen!

Fick ledigt dendär helgen nu btw, känar ingenting till typ, för jag har avbokat boendet och slutat hoppas, vi får hitta på något annat roligt istället, jag vill ju inte gå sysslolös på min "semester"!

Hämtat Honey idag, det kommer vara hon å jag till tidens ände, vi har en hälsosam relation ge och ta (ja bensinen skäms hon ju inte för att ta iaf) och lagom med ordentliga bråk, oftast när hon inte gör som jag vill, mn då är det väl för att jag inte behandlat henne rätt så det är bara rätt åt mig! Med andra ord, hade det inte varit Honey vi snackar om så hade jag aldrig lagt dom pengarna på att fixa min käraste ägodel!


Jag är typ lite sugen på fest, inte någon som slutar som det gjorde när jag och Mary Jane hade samspråkat, utan en som är sådär trevlig och soft liksom, och jag ska köpa Guitar Hero, och sen ska vi ha playstation maraton, och jag vet mer vad jag vill, filmmaraton hade suttit fint! Sålänge Mie är med så förlorar man inte, och med tanke på att jag kom delad etta sist, så ser det ljust ut! :D




Pusshej

Kommentarer
Postat av: mie

haha ja e skriven förlorare de e bara o ta :P

2008-06-28 @ 23:54:31
URL: http://mie.blogg.se/
Postat av: Erika

filmmaraton låter bra! :D

2008-06-29 @ 23:10:03
URL: http://ewika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0