I en klass för sig!

MIdsommar var det dagen igår kallades, intressant! Det var potatis, gräddfil, sill, gräslök och dill m.m!

Johanna glömmer gräddfilen hemma, kör hem och hämtar den, väl tillbaka på kapellgatan tappar jag den ena burken och hela korridoren fylls med gräddfil, mindre smidigt, men man får stå ut!

Det var kubb och en halvlek fotboll ute på gräset, mycket spexat!

Min cider var paj, försökte laga den, det funkade inte och det resulterade i att jag blev tvungen att öppna den, och det blev cider fontän, jag hade då inge annat val än att halsa skiten! ;)

Min flaska Mary Jane från bulgarien öppnades, skarkt skit det, rengöringsmedel ungefär:P

Confession corner var ordet, det som sägs på kapellgatan stannar på kapellgatan tills annat sägs? :D


Venestad snart, det är tevligt, ses där?
Puss

Kommentarer
Postat av: Fruarna

Confession corner va d! ;)Fixat qx än?

2008-06-21 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0