Honey

Honey är på verkstan, vindrutetorkarna har pajjat, och hela kalaset kommer gå på 2.000 spänn, mindre kul och där såg man en eventuell semester flaxa iväg, fast å andra sidan, vad ska jag vara ledig för när jag ändå inte har något att hitta på, stockholm får vänta till nästa år, och då är det bättre att stanna hemma och tjäna pengar så jag klarar mig efter operationen, jag kan ju dessutom ta ledigt vilken jädrans dag jag vill (utom den 2 aug ;D ) om det skulle vara så att jag inte pallar jobba!
Jag är dock fortfarande sugen på en road tripp!

Mormor håller på å fixar och trixar här hemma vilket kommer betyda ingen toalett och ingen trappa, och toalett är ett nödvändigt ont, men utan trapp kan jag inte ta mig in på mitt rum, så jag blir satt på gatan, eller ja, gatan och gatan, jag får flytta hem till mamma ett tag, och DET är något jag bävar för, det är ju mer än 2 mil in till stan då!!!
Ingen som har en soffa jag kan slagga på? ;D

Träning ikväll, det är meningen att mitt nya liv á la vältränad ska börja idag, pallar jag? Nej!! Men jag tränar inte för någon annan än mig själv och det finns ju ingen som kan ta med sig mina ben till gymmet en dag, så jag får väl ta tag i min otränade kropp och göra nått åt saken, snygg vill man ju vara, och redo för operationen som är ännu viktigare!

Ett besök hos tandläkaren idag = fil och soppa i en vecka, dessutom funkade inte kortläsaren på stationen med mitt kort, så jag fick lösa biljett på tåget, 100 kr tillägg var det då, ska det behöva vara så, 100 kr är ju mycket pengar, så pass mycket att jag borde be tåget ta en runda inom statoil så jag kan köpa korv?? ;D



Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Resa är jag med på! Roadtrip är jag mer med på ;) ! Saknar ju Dig! // Fyllot Matilda

2008-06-27 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0