Whaaa!

Rackarns kastanjer! Jag har precis suttit och skrivit ner dagens tankar och händelser, fy vad bra tänkte jag det var långt fint och återspeglade mig, och sen, vad händer?? Jo allt försvinner och jag tvingas till att skriva ett nytt!!
Jag är ledsen men jag har aldrig tyckt om att återupprepa mig så nu blir det inte samma igen!
 Idag:
JObbigaste uppvaket på länge, först sms så jag trodde jag hade gjort något och kommit i tidningen, sen ringer lika många människor för att undra om jag ska med till stranden, tack att ni frågar men aldrig i livet! nej skämt å sido, jag hade gärna åkt till stranden om inte jag var tvungen att gå till tandis (IGEN??) javisst idag igen, denna gången på ett löjligt rutin koll som tog typ 10min, tråkigt men sant!
Hämta betygen hos mamma dom ska lämnas till AF imon, möttes av en naken victor som ville att jag skulle bada med honom, men javisst hade jag satt mig i baljan hade det inte funnits plats för victor också så jag tänkte att han vet inte vad han säger och la mig och glassa i solen!

hade ännu ett tillfälle att berätta för mamma idag, men "Det tror jag inte på, det kan ju inte du veta"  har gjort mig lite rädd och jag väntar med det!

morgondagen bjuder på utgång alá kristianstadsdagarna och lördag = artmade, detta innebär att johanna är ledig i helgen, jodåsåattee!

Var är min bikini förresten? Jag hittar inte den någonstans, och jg börja gäna mig ordentligt gammal,  sån som gör av med allt som inte sitter fast på kroppen, nej ta tag i ditt liv och leta upp bikinin, javisst!

Var på skrivar hummör innan, men efter missödet med bortkommen blogg så pallar jag inte vara pedagogisk och analysera ännu ett världsproblem! detta kommer en annan dag! ;D

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0