Varannan

Asså jag tror det är något lustigt me min blogg, för jag kan bara logga in varannan dag, det betyder att jag bara kan skriva blogg varannan dag, weird!

Klockan är nu 06.39, pigg som en lärka, varit uppe sen 01.30, och dett har inte hänt förr, ingen svarar på mina sms åhär dags på dygnet, och den enda som jag vet med säkerhet är upp är mie, men hon jobbar, så henne kan jag inte trakasera dirre! Jag är sugen på stranden idag, får bättra på brännan lite! det är trotts allt 37 dagar kvar tills jag åker till bulgarien!  :D 
Har varit klar på jobbet sen kl 5 imorse, men vi måste vänta tills bullar och andra arbetande sjusovare kommer, så vi satt på en stol i en timme, med lön, och väntade på bättre tider!

Igår var jag hemma hos mamma och käka grillat, victor tog sig friheten att ta isönder mina glasögon, så jag fick fixa dom med ståltråd, och den enda färgen vi hade var blåmetallic, skitsnyggt. NOT!  Det blir synsam på måndag, hoppas det inte tar en evighet innan dom får in linserna efter att jag beställt dom bara  :)

Min msn funkar inte heller, rackars skit!

Idag vill jag dessutom hålla fanan lite högre än vanligt, vara stolt, och inte ta någon skit, iaf en liten stund såhär på morgonen!  :)

Idag är det You - Switchfoot som kommer ut ur mina högtalare! det är bra! hjäper mig inte att bli tröttare dock!


Har kommit på att det är mitt liv, ingen annans, och jag gör vad jag vill med det, jag är fri helt enkelt och jag trivs när alla är lite på avstånd såhär, och jag får själv välja vilka jag släpper in på livet, asbra!



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0