Tisdag!

Slutade vid halv elva idag, inte en enda bställning, det tycker jag folket gör rätt i! desto mer tid åt oss att baka sånnt som måste göras, och packa upp varor, ett jädrans lass idag asså, men emma och jag hjälptes åt, så det gick bra! :) Har fått tre mystiska skärsår på armen, sådär ytliga och jätte röda, kan nog bero på dedär med packa upp ur lådor!

Efter min hemkomst däcka jag på gräsmattan, härligare väder än på länge, nu är det jag som ska kämpa ppå brännan, cocosolja i högsta hugg, det luktar gott dettutom, och man känner sig lite som en bodybuilder, helt glansig och fettig på hela kroppen:P

In till stan å passa victor, gör det ganska ofta nu förtiden! men det är mysigt, glassoman är hn också, men jag stod på mig, ungen fick klara sig utan!

Jag är på G, mår superbra och sommaren är här, aningens socialt understimulerad, får se till att skaffa folk å umgås med på dagarna efter jobbet! Annars leker livet, det tackar vi för! :D

träning nu, fit for fight? ähh nej, men jag måste verkligen göra detta!


Puss å kram ses på stan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0