Stranden

Dagen har spenderats på stranden med familjen, Victor var med, och det betyder att man har mer sand överallt där det inte ska vara än om an hade varit på stranden med någon annan... Han är inte helt dum heller, iskallt i vatnet så då ber han oss plocka upp honom i  famnen och gå ut i vattnet, så kan han "bada" utan att behöva frysa, medans vi fryser våra ben av oss!

Hångla i sanden - Sommarpojkarna är daens låt, det är stranden på 110%

Snart ska jag he till mie och duscha, och jag är sugen på en prommis någon mer som är sugen är de bara å ringa!, dvs om jag inte ska jobba imon, för isf måste jag sova, det tar på krafterna att sola!

Sjukgymnasten kl 12 imon, helt sjukt tt man ska behöva missa fina sommardagar för det! Jaa, hittar man nån sjusovare som kan tänka sig stranden efter 13 hade det inte varit helt fel! : D 


Over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0