Söndag!

Ett tag sen nu!

Fredagen var det the grand opening of kristianstadsdagarna, nice! Efter en trevlig lite förferre i lyxhuset drog vi in till stan en runda, traffade min vän Wayne, stackars kille.. Sen insåg jag och ida att vi frös och att vi borde åka hem, wayne ringer sin farsa som kommer på dirren, eller ja han körde från kivik, så han kom såfort han kunde :P Tillbaka till lyxhuset för en god natts sömn, och sen var det lördag! en lördag vid polen blev det och jag satsar på att bli brunare än gänget som för tillfället är på kreta!
Lördags kväll innebar artmade och fy fan vad det var bra! jag kunde knappast hålla koll på mina egna ben och jag ber härmed om ursäkt till alla jag trffade om jag upplevdes odräglig, ett stort tack även till fruarna som stått ut med mig en hel helg! Detta innebar även att södagen spenderade i lyxhuset, en tripp till G.Köpinge med Pilla för att se dom sista tre minuterna på en match som jag är ganska glad att jag missade, hans också med och efter en film och ännu ett bevis på att mina hjärnceller börjar ta slut (jag glömde självklart nycklarna i lyxhuset) så är det nu bums i säng, jobb 4-12 imon och jag är INTE taggad, men man får kämpa för sin föda, jag kan ju inte räkna med att jag vinner dom där 155millen imon direkt! ;D


Puss o kram, over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0