På jobbet!

Johanna är på jobbet, och det är kaos, beställningarna kommer inte dit det ska, och faxen ringer människor som den inte borde, mie och jag ligger dubbla på kontoret av asgarv och inget är som det borde! Gertrud, kom tillbaka!!!

NU borde jag gå och göra något aktivt, som att jobba t.ex, städningen kvar och jag måste sluta om trekvart!

Ringde ortopeden innan, tänkte jag skulle få en telefontid, vid 10 tiden kanske, men nejdå, den första tiden dom hade var 13.50, den tar jag för tusan, i fredags bad dom ju mig att ringa dagen efter, jävla kötthuven, tom jag vet ju att dom inte jobbar på lördagar, det är där bristerna hos en telefonsvarare finns!

see ya'

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0