Magnus Uggla!

"Fast man saknar allt av värde, varje månad den 24e, men i samma stund som lönen går att nå, ska det genast ut och handlas hela klädskåpet förvandlas, lalalalalalaala"
Ikväll smäller det, och jag är taggad till tänderna! Har väntat på denna dagen i hela mitt liv och äntligen! Det blir en tusingens rolig kväll!
Tänkte dessutom vara hurtig och cykla hem (alkoholen tar bort smärtan i knäet) men icke, mormor säger att det får du inte, det är farligt, så jaha, jag löser det på annat sätt!

Idag har jag exprimenterat på jobbet, det resulterade i att jag inte slutade förräns ett, men sara sa "det var så gott så jag höll på att svimma" så det var de värt!

Kom hem och borsta tänderna, tänkte att ag skulle prova mormors listerine, sagt och gjort, och tro det eller ej, men reklamen är sann, det sprängs i munnen :P Fy tusan det var i klass med Mary Jane och det smakade fan illa också, men allt för å hålla tänderna rena o fina :)


Jag gillar dessutom inte att vara hemma, är jag hemma vill jag bara sova, eller stänga in mig på mitt rum, varje gång mormor ser mig och öppnar munnen påminner hon mig om allt skit som finns i mitt liv, inte om att jag gör fel, men att det finns andra som gör det, jag mår bra när jag inte är hemma, då slipper jag tänka på det, jag slipper tänka på att det förmodligen inte finns NÅGON som behandlar mig sämre än han, och jag slipper tänka på hur jävla dåligt jag mår innerst inne, jag slipper tänka på hur otroligt otrillräcklig och dålig jag känner mig och jag slipper tro att allt är mitt fel, hade jag bara gjort något innan, sagt till innan, eller visat vad jag tycker innan hade allt varit annorlunda, jag är helt ärlig att jag tror att det är mitt fel, det kvittar hur mycket dom säger till mig att det är inte mitt fel och jag har inget med det att göra igentligen, men jag har ju levt med människan i 18 år och 11 månader, det finns inget barn som inte skulle känna skuld i ett sånnt läge, barn är proffs på att känna skuld!
Är jag borta, på jobbet, hos en kompis, i bilen, på stan, jaa var som helst, mår jag bättre än jag någonsin gjort, då stänger jag av det och det är bara jag och glädjen, kan komma på mig att le, skratta för mig själv för att jag trivs, le åt mig själv i speglen för att jag är nöjd med mig själv, eller bara känna att jag är bra! Jag trivs med mig själv, när jag inte är hemma, då är jag den Johanna jag vill vara, då käner jag att jag skulle klara av att leva tills jag blir 100.
Hemma är jag en arg och irriterad johanna, snäser åt alla och mår piss, jag blir rädd för mig själv och känner att jag inte ens vill bli 20år...

Nu ska jag sova, sen ska Magnus Uggla rädda mig från livet! Ha de fint my dear ones!


Puss o kram, over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet hur det känns vännen. Men du vet att du alltid kan "gömma" dig hos mig och känna det där lyckoruset som du mår bra av. Vill ju absolut att du ska finnas i 100 år till så vi kan gå och se Mange 1000 ggr till, han regerade fett. Är jätte glad att du har kommit in i mitt å Pilla`s liv som vår nyfunna vän, du sprider mkt glädje och skratt och vi skulle inte byta bort dig mot ngn annan. Lemma ikv, det är du och jag på KRSTD-dagarna. Puss Puss

2008-07-09 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0