Kötid!

I väntan på att kön på qx ska ta slut kommer här en lista som jag så fint stulit från vär kära vän mie (mie.blogg.se)


Tio första:

Första bästa kompis: Josse
Första bil: Honey! En silvrig saab 900 ;)
Första kärleken: Hmm, kärlek var ju inget man förstod när man var liten, första killen var oscar, första kärleken var emil!
Första husdjur: En rottweiler vid namn Frida och en som hette Buster
Första semester: Österrike, inet jag kommer  ihåg dock, var inte mer än ett halvår!
Första jobb: Tamtadam, Vikarierande servicetekninker, det ni!
Första köpta skiva: Måste vara Bubbles!
Första riktiga kärlek: Som sagt emil, men det var ganska övergående, sådår riktigt kär har jag aldrig varit då...
Första piercning: öronen, var mycket liten och vågade bara ena, det gjorde ont så det fick va så! :P Har senare tagit i båda!
Första konsert: Joddla med Siv eller nått sånnt spännande :P 

Nio sista (senaste):

Sista alkoholdrycken: Mary Jane på midsommardagen ;)
Sista bilfärd: från vilan (KDFFs match) till Åsum
Sista filmen du såg: Loving Annabelle
Sista ringda telefonsamtal: Johan Darin, the boss
Sista bubbelbadet; Himma i badrummet för aslängesen!
Sista spelade cd: Sister Hazel / Goo Goo Dolls, i bilen!
Sista kyss: Minns inte/vill inte minnas!
Sista gången du grät: Hm det var väl häromveckan, dock gråter jag aldrig med "publik"
Sista måltiden: Mikrougns paj...

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Haha jodåsåattee:P Mange
Blivit arresterad? Oj, nääe, jag är en väldigt snäll och ordentlig flicka! :)
Blivit kär vid första ögonkastet? Najje jag har ju inte det, men jag tror på det!
Varit på tv? Jodå, på nyheterna en gång! ;) Nån dansgrej om rörele och så, lustigt bara :P
Fått ditt hjärta krossat? Hm, inte av någon kärlek, men...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Aaa, förmodligen till alla killar som jag någonsin sagt det till i ett förhållande, sorry!
Haft ett one night stand? Nej, jag är inte den typen!
Busringt till nån? Ohhja!

Sju saker du älskar att ha på dig:

1. baggy byxor
2. Tränings shorts
3. jogging byxor
4. hood tröja
5. fotbolls strumpor
6. sport bh
7. t-shirt

Sex saker du gjort idag:

1. jobbat
2. kört bil
3. suttit vid datorn
4. solat
5. kollat på fotboll
6. Dushat

Fem favoritsaker:

1. mobiltelefonen
2. datorn
3. mina skor
4. körkortet ;)
5. mina lee x-line baggy byxor

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Matilda
2. Anna
3. Sara J
4. ingen nämnd ingen glömd (citat mie)

Tre val:

Svart eller vit? svart !
Sommar eller vinter? sommar :)
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:

1. Hoppa fallskärm
2. Vara riktigt kär!

En sak du ångrar:

1. Det finns egentligen massor, att jag slutade spela fotboll i mina yngre dagar kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0