Klantarsle!

Det är något man skulle kunna kalla mig, klantarsle, skar mig på låret med rakhyvlen igår, förstår inte hur det gick till riktigt, rakade inte ens låren, men gjort är gjort och nu känns det som om det sitter en kniv rakt in i framsidan av låret såfort man nuddar såret, klen kanske man också kan kalla mig?

Det har för hoppningsvis läkt om 47 dagar, för då åker Fröken Stjärnfeldt och Herr Johnsson, till Sunny Beach! Jag är laddad som få redan, tänk, en hel vecka med sol och bad, softish på en restaurang på kvällen med en Sex on The beach i handen, eller för all del, två stycken, det är ju happy hour alltid!

Höll på att åka fast för fortkörning idag, men jag klara mig, ska jag ha körkort igentligen?

jobb inatt, det betyder att jag ska krypa ner under täcket i vettig tid idag! :D

47 dagar kvar tills jag ligger där och solar!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0