go morron!

Klockan är 13.00 och jag har varit vaken i en halvtimme, soft sm fasen!

Gårdagen bjöd på jobb, träning på xercise, fasiken va jobbigt det var, benen skakade av ansträngning! Sen blev det fika på stan, en runda inom BK resulterade ävn i en köppt biobiljett till Mamma Mia, så den fick man också se lite senare på kvällen, riktigt jäkla bra film måste jag säga! :)

Idag hade jag tänkt att inte göra så mycket, eller ja, det hade ju inte vatt fel att göra något, men jag orkar inte anstränga mig att leta upp någon att umgås med, så jag får helt ekelt skylla mig själv! Ska nog boka resan idag förresten, eller det beror iofs på om min kära vän Magnus får ledigt, vilket skulle vara helt underbart! Han och jag en vecka i Sunny Beach kan inte bli mer semester än så, och dessutom så är han ju kille och kan rädda mig från allt ont! :P


"varför hör du inte av dig? ring mig" Jaa varför? bara för att du för första gången på typ en månad skickar sms å anser jag att du inte heller är särskillt bra på att höra av dig, och sms är, i princip det mest känslolösa sätt att höra av sig på, visst det kn stå jätte mycket fina saker i ett sms som säkert betyder hur mycket som helst, men bara för att det står nerknappat i ett sms behöver inte det betyda att man vågar säga det rakt ut! Ring mig om du nu tycker att jag borde höra av mig, jag är asrädd för vad du ska säga eller om du har något nytt att skälla på denna gången, jag pallar inte det, och mår faktiskt anska bra nu när jag sluppit prata med di på så länge, så tills du tagit tag i ditt skit och ordnat upp ditt liv så vill jag inte ha med dig att göra!


Och nu tillbaka till dethär med sms och känslor, sms är en skitbra grej, om du ska sriva var man ska ses, fråga vad man sysslar med eller liknande, men om du ska skriva att du älskar någon, eller till och med hatar någon, kanske göra slut eller något annat känslosamt är sms inget å ha, då är sms bara för fegisar som kanske visst älskar den man skriver det till, men inte har tagit sig till det stadiet där man kan säga det rakt ut till personen, just nu så skriver folk "jag älskar dig" hejvillt till alla i telefonboken, och det blir lättare med sms att överkonsumera orden, men om man skulle behöva säga allt live istället för sms så skulle 98% av alla "jag älskar dig" försvinna, underkomsumtion villsäga, vi säger det för ofta, på fel sätt och till fel personer, och vi säger det för sällan, på rätt sätt och till rätt personer!  Nej sluta skriva sms och ring istället!


Mange ringde precis, inte för att säga att han älskar mig, men det vet jag att han gör, utan för att säga att vi ses kl 15 - 16 i stan för att boka resan!!! Lucky as hell!


Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0