Dagen efter

Söndag, den dagen då man mår som man förtrjänar? Inte jag i alla fall! Jag mår aldeles utmärkt, och ändå var det fest på allvar igår! Först at Matildas place, grattis i efterskott! Sen hem till louise en vända, sen vidare till Kim där även jag gav mig in i dimman, vi ville expandera festen och drog därför hem till louise och vi blev typ 30 pers i hennes lilla lägenhet, mycket roligt faktiskt!
Jag fick dock i mig för mycket av det goda och slutade kvällen hängandes utför balkongräcket! det börjar bli altför vanligt och jag borde inse att det som man försöka dricka bort hits you in the face dagen efter!
Glömde lite av mina kläder at louies place, byxorna som jag spillt på och tröjan som mina bilnycklar ligger i, och därför kommer jag nu inte ifrån Kim förräns hon är snäll nog att köra mig så jag kan hämta my stuff!

Jag är ledig imon!  : )  ska nog hem och ta ett bad i "jacuzzin" som håkan och kevin kallade den, bubbelbadet skulle jag vilja säga, någon som vill låna mig en bra bok? ;)

Idag är det en John Mayer dag!

Your body is a wonderland - John Mayer, det är dagens låt!




Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0