blött!

Idag var det helt ok på jobbet, spexade beställningar och jag är supernöjd över att jag åstakommit en snyggve macka i marsipan :D Efter jobbet gick jag bort till subway och vänta på att ida slutade sin sista dag på jobbet, grattis! Vi skulle till sysset, men dom hade då rakt inte fått in vad vi sökte efter och får härmed vänta tills på torsdag, hoppas verkligen dom får in det då! :)

Sen drog jag hen sov en välförtjänt sömn, ATT det är skönt att bara somna sådär! efter sömnen var det ut till lyxhuset tillsammans med hela gänget för att fira avslutet på subway för idas del, god mat som pillevill hade stått med hela dan, och sanning å sanning fick det också bli, ingen ville duka av bordet så därför tog ingen kånka :P

Efter spex på studsmattan och en runda på fyrhjulingen blev det efterrätt, cheesecake även denna gjord av pilla, känner mig lite hotad i min position som förstebagarn' i gänget, asgott!

Sen var det bad, och jag blev kastad i poolen med kläderna på, jeans är ganska tunga när dom är blöta vill jag tala om!

Har även checkat in en resa till Sunny Beach, 2700kr för en vecka, det är nog målet, måste bara hitta nån spexad att åka dit med om inte Matilda kan, men jag hoppas på att hon kan, för det hade varit trevligt!


Nu ska jag sova, börjar 4.45 imon och jag är trött! :) sleep well cykelställ!



Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0