BG

That's me!

Idag var det jag som var befriad från arbete, både bra och dåligt, bra för att jag äntligen kunde återhämta mig lite, dåligt för att jag gick miste om en massa pengar, meen jag klarar mig nog!

Kl 12.00 infann jag mig på xercise för första gången sen i maj, ska ju börja med träneriet igen, jag ska bli muskelberg, mindre snyggt men nödvändigt! meen vi snackade bara om hur ofta jag ska infinna mig där i fortsättningen, så kl 12 mån, ons och fre i någon eller kanske tom några månader frammåt är jag på xercise om det är nån som vill få tag på mig! ;)

Efter det tog jag mig en dusch för sista gången på länge här hemma, tråkigt men sant, det ska ju som sagt renoveras, jag gillar det inte för toan åker bort imon, hur ska det gå? :O Efter duschen rymde jag hemmifrån, (mormor sa att jag skulle städa och grejja) körde till lyxhuset, alltid trevligt!

när jag kom hem så insåg jag att dammandet inte gjorde sig självt och fick därför göra det nu istället, det var dock inte så jobbigt, och jag känner nu att jag har åstakommit något för dagen!

Jag har börjat fjälla, iofs är det på området mellan brösten, och det finns ingen som har tillgång till det området för tillfället och därför syns det bara när jag bättrar på brännan, eller har tröjor på mig som visar klyftan, och sånna har jag inte ett överskott av! ;)

Idag är en Westlife dag, det är aldrig fel med lite deppmusik, älskar det som fasen! och det finns inte många grupper här i världen som gör bättre deppmusik än westlife, skulle kunna räkna upp asmånga låtar som är sådär skitbra! :D


http://www.youtube.com/watch?v=rUIMbuf-dLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0