Allting som jag vill, kan jag göra!

Magnus uggla är kungen, i röda adidasbyxor skjorta och kavaj fångade han kristianstadbornas hjärta och jag var helt såld! faaan va bra det var! Det finns ingen, jag sägen INGEN i detta avlånga land som kan gå upp på en scen, stå lika stilla som en stelopererad 70 åring och verkligen skapa en stämning och ett ös som är så otrolig! Alla kan hans låtar och alla sjunger med, det var så herr Uggla fick gåshud, denja!!!

Ikväll är det in till stan igen, Daniel Lemma ska ses med Ida och det ska bli kul! :D

Det får snart bli en veckas semester för min del, måste först komma på något intressant att göra, men världen är stor och full med människor, så nog klarar man komma på det alltid! jag är sugen på å hoppa bungyjump, vart kan man göra det? :)


Träffade även fanskapet på stan, precis som om inget hade hänt eller sagts, patetiskt!


Puss å Kram, over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0